Пародонтологія

Пародонтологія - це особлива область стоматології, т.к. відповідає не за зуби, а за тканини, що оточують зуб. До комплексу тканин під назвою «пародонт» входять: слизова оболонка порожнини рота, окістя, кісткова частина альвеоли, зв'язковий апарат зуба, судини та нерви. Таким чином, коли ми говоримо про пародонтит, то маємо на увазі запалення тканин, що оточують зуб. Це небезпечне захворювання, т.к. при неправильному або невчасно розпочатому лікуванні призводить до втрати зубів.
Дуже важливо вміти розпізнавати початкові симптоми, щоб вчасно звернутися за допомогою до лікаря-стоматолога.
Основними симптомами, що характеризують пародонтит, є почервоніння ясен, кровоточивість, неприємний запах із рота. Такі симптоми можуть бути як наслідком недотримання гігієни ротової порожнини, так і проявом серйозних захворювань шлунково-кишкового тракту або інших системних захворювань (гастрит, виразка шлунка, панкреатит, цукровий діабет).
Лікарі нашої клініки можуть вирішити практично будь-яку проблему, пов'язану із захворюванням пародонту. Гарантією успіху є висока кваліфікація фахівців клініки «Орто-Медіна» і те, що вони працюють у тісному контакті з лікарями загального профілю: гастроентерологами, ендокринологами та ін.
Наша клініка має необхідний набір діагностичних та лікувальних засобів, що дозволяють вчасно виявити та провести якісне лікування захворювань тканин пародонту.
На ранніх стадіях пародонтит можна вилікувати консервативно медикаментозними засобами. Після отримання стабільного позитивного результату необхідно проходити курс підтримуючої терапії двічі на рік. У складніших випадках необхідне хірургічне втручання. Хірург – стоматолог клініки «Орто-Медіна» має багатий досвід з проведення таких операцій, як: відкритий та закритий кюретаж зубо-ясенних кишень, клаптеві операції на яснах з підсадкою за необхідності кісткової тканини та ін.